16 Ocak 2012 Pazartesi

melih kreşe başladı artık (yeni okulumuz) :))

 uzun bir aradan sonra merhaba :)) çocuklardan pek zaman bulupta malesef blogumu takip edemedim.çok uzun araştırmalar sonucu evimize yakın güvelilir sıcak bir kreş bulduk melih ilk hafta biraz zorladı bizi ama şimdide eve gelmek istemiyor :))) buda beni daha da çok sevindiriyor okulunu öğretmenlerini çok seviyor.ben pek gönderme
taraftarı olmasamda şimdi böylesi daha iyi oldu HAYDİ ÇOCUKLAR O_K_U_L_A :)
EVDE OKADAR ÇOK OYUNCAK VARKİ FARKLI FARKLI OYUNCAK SEPETİDE ALSAM HEPSİ YERE DÖKÜLÜYO SEPETİN EN ALTINDAKİLERİDE ALMAK İÇİN :) AMA BENDE HEPİNİZ BİLİRSİNİZ YUKARIDA GÖRMÜŞ OLDUGUNUZ OYUNCAK SEPETİNİ GÖRDÜM OKADAR RAHATLIKKİ HER KEZE TAVSİYE EDERİM TÜM OYUNCAKLARI AYIRIP (ARABALAR,LEGOLAR,MİNİK MİNİK OYUNCAKLAR)TÜM GÖZLERİNE YERLEŞTİRDİM HERE DÖKÜLME OLAYIDA KALKTI ORTADAN BUDA BENİM İÇİN BÜYÜK AVANTAJ....

Hiç yorum yok: